O Δήμος Βοΐου εντάσσεται στη λειτουργία του myKEPlive για την εξ’ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους των ΚΕΠ.
Πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Για την είσοδο στην παραπάνω υπηρεσία οι πολίτες μπορούν να συνδεθούν με δυο τρόπους:
- είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησηςggr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
- είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr.
Και στις δυο περιπτώσεις θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι προσωπικοί κωδικοί /διαπιστευτήρια TAXISnet.