Ειδήσεις

Ένταξη του ΚΕΠ Δήμου Βελβεντού στο myKEPlive


Τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών:
1) Πληροφόρηση – Αίτηση,
2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας,
3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και
4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.

Λειτουργία ΚΕΠ από 23 Νοεμβρίου 2020

Σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ κατάτο διάστημα ισχύος των περιοριστικών μέτρων διασποράς του νέου κορονοϊού, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες επιδημιολογικές συνθήκες οι οποίες έχουν δημιουργηθεί ανά την επικράτεια, το γεγονός της μεγάλης αύξησης χρήσης ειδικών και μη αδειών, καθώς και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού που εργάζεται στα ΚΕΠ, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει ότι:

  1. Το ωράριο λειτουργίας για όλα τα ΚΕΠ της χώρας διαμορφώνεται από 7.30 πμ έως 15.30 μμΔευτέρα έως Παρασκευή. Η εξυπηρέτηση των πολιτών που θα προσέρχονται θα πραγματοποιείται από τις 7.30 πμ μέχρι τις 15.00 μμ.
  2. Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται αυστηρά κατόπιν τηλεφωνικής προ συνεννόησης (ραντεβού) ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις τους και ο συνωστισμός, και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών. 
  3. Ειδικότερα, όσον αφορά την εξυπηρέτηση δικηγόρων σε δημόσιες υπηρεσίες, επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4194/2013 «Κώδικας Δικηγόρων» (Α’ 208): «Η είσοδος στα Υπουργεία και στα δημόσια καταστήματα επιτρέπεται ελεύθερα στους δικηγόρους με επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας, κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανένα χρονικό ή άλλο περιορισμό» (σχετική αριθ. ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/27509/11- 11-2013 εγκύκλιος, ΑΔΑ: ΒΛ1ΨΧ-8Γ8). Οι δικηγόροι εξυπηρετούνται στις δημόσιες υπηρεσίες κατόπιν προηγούμενου ραντεβού, σε κάθε περίπτωση όμως οι Υπηρεσίες κατά τον καθορισμό των ραντεβού θα πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δικηγόρων. Σε περιπτώσεις δε που δικηγόροι προσέρχονται στις δημόσιες υπηρεσίες χωρίς προηγούμενο ραντεβού θα εξυπηρετούνται, μόνο εφόσον διασφαλίζεται η απαιτούμενη απόσταση και δεν υπάρχει συνωστισμός εντός της Υπηρεσίας.
  4. Οι υπάλληλοι των ΚΕΠ διεκπεραιώνουν τα αιτήματα των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους ως και των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν απ ́ τις οικίες τους, και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους, τα οποία έχουν καταγραφεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής, όπως προβλέπεται στην υπ ́αρ. 75317/8.11.2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ
  5. Η εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΚΕΠ τα οποία συμμετέχουν στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης μέσω τηλεδιάσκεψης (MyKEPLive) θα πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 8.00 μέχρι 14.30. Συναφώς, υπενθυμίζουμε ότι στις περιπτώσεις ραντεβού για υποβολή αίτησης για διαδικασίες οι οποίες δεν δύναται να εξυπηρετηθούν μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης, είτε κατά την ώρα πραγματοποίησης του ραντεβού ,είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος πριν την πραγματοποίηση του ραντεβού, εφόσον ο φόρτος εργασιών στο ΚΕΠ το επιτρέπει, να γίνεται ευγενική ενημέρωση ότι δε μπορεί να υποβληθεί αίτηση μέσω της πλατφόρμας και να υποδεικνύεται η κατά περίπτωση δυνατότητα εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία ή εξυπηρέτηση μέσω της ειδικής σύμβασης με τα ΕΛΤΑ για όσο διάστημα ισχύουν τα έκτακτα μέτρα περιορισμού διασποράς του νέου κορονοϊού) καθώς και κάθε επιπλέον διοικητική πληροφορία.
Προηγούμενο άρθρο Πρόγραμμα DIAS – Παρακολούθηση καλλιέργειας κρόκου Κοζάνης με οχήματα Drone
Επόμενο άρθρο Ορκωμοσία μόνιμου ιατρού στο Παθολογικό Τμήμα του Μαμάτσειου