Ειδήσεις

Π. Κουκουλόπουλος: Στο ΠΑΣΟΚ λέμε ΝΑΙ στην κοινωνική απελευθέρωση, ήδη από την Ιδρυτική Διακήρυξή μας


Την αδικία εις βάρος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, με τον ακραίο λόγο σκοταδισμού και την “επιχειρηματολογία” μισαλλοδοξίας που κυριαρχεί το τελευταίο διάστημα, για κάθε λογής άσχετα θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με το αληθινό περιεχόμενο του Νομοσχεδίου για την ισότητα στο οικογενειακό δίκαιο ανεξαρτήτως φύλου, στηλίτευσε ο Βουλευτής Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Πάρις Κουκουλόπουλος, κατά την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής.

Εισαγωγικά, επανέλαβε ξεκάθαρα πως «δεν ψηφίζω απλά, στηρίζω το Νομοσχέδιο. Γιατί αποτελεί ένα ευθέως ταυτοτικό ζήτημα, με βάση τις αρχές και τις αξίες, τις οποίες πιστεύω και υπηρετώ. Είμαι ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ και γνωρίζω -γιατί οφείλω να γνωρίζω- το περιεχόμενο της Ιδρυτικής Διακήρυξης της 3ης Σεπτέμβρη. Άλλωστε, εάν υπάρχει μία ημερομηνία ίδρυσης κόμματος και μία Ιδρυτική Διακήρυξη που να ξέρει κάθε πολίτης, αυτή είναι η 3η Σεπτέμβρη και η Ιδρυτική Διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ. Στο τρίπτυχο του Ανδρέα Παπανδρέου “εθνική ανεξαρτησία, λαϊκή κυριαρχία, κοινωνική απελευθέρωση” που επιστέφεται από τον Πράσινο Ήλιο,  το αδιαμφισβήτητα καινούριο ήταν η κοινωνική απελευθέρωση. Αυτή οδήγησε αβίαστα στην ιστορική θεσμική τομή του οικογενειακού δικαίου από το 1982 και έπειτα.  Αυτή ήταν η ύψιστη επίδραση του ΠΑΣΟΚ στην ελληνική κοινωνία. Υπερβαίνει σε επιρροή ακόμα και τα μεγάλα έργα. Υπήρξε μοχλός που οδήγησε την Ελλάδα, από μια χώρα των Νοτιοδυτικών Βαλκανίων, να μετατραπεί σε μια χώρα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

Κάλεσε, λοιπόν, τους Συναδέλφους του – Βουλευτές σε έναν απολογισμό για το εάν κινδύνεψε η Εκκλησία ή εάν “ξεχαρβαλώθηκε” η οικογένεια από τη μεταρρύθμιση του ΠΑΣΟΚ, όπως διατείνονταν, είτε οι ίδιοι είτε ο πολιτικός χώρος τους, όταν σφοδρά αντιδρούσαν εναντίον της.

Περαιτέρω, επί του Νομοσχεδίου, για τα επιχειρήματα ότι δεν ρωτήθηκαν τα παιδιά, αναρωτήθηκε «έχει ερωτηθεί κανένα παιδί σε οικογένεια όπου “βασιλεύει” η ενδοοικογενειακή βία ή ακόμα χειρότερα συμβαίνει μια τραγική γυναικοκτονία;», επισημαίνοντας πως «σε αυτά τα ζητήματα, όπως και στο ακόμα πιο ανησυχητικό φαινόμενο της βίας των ανηλίκων, οφείλουμε να εστιάσουμε, εάν πραγματικά θεωρούμε την οικογένεια στοιχείο κοινωνικής συνοχής». Υπενθύμισε δε ότι «οι οικογενειακοί δεσμοί στην α’ φάση της πανδημίας συνέβαλαν αποφασιστικά στην προστασία των υπερηλίκων ατόμων».

Κάνοντας λόγο για «πλήρη διαστρέβλωση της πραγματικότητας», ο Βουλευτής καυτηρίασε το γεγονός ότι «ο δημόσιος διάλογος και η κοινοβουλευτική διαδικασία κυριαρχήθηκε από ζητήματα που δεν έχουν καμία σχέση με το Νομοσχέδιο. Όσα ακούγονται για την υιοθεσία, την παρένθετη κύηση, την ιατρικά υποβοηθούμενη αναπαραγωγή και τόσα άλλα, είναι θέματα ρυθμισμένα εδώ και πολλά χρόνια. Αποτελεί αδικία ότι με αφορμή αυτό το Νομοσχέδιο, κάποιοι φορτώνουν και χτυπούν τον -κατά τη γνώμη τους- “εύκολο στόχο”, τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Μήπως αυτή η οδός του σκοταδισμού και της μισαλλοδοξίας υποκρύπτει απλώς ρατσιστική υποτίμηση των συνανθρώπων μας;».

Στο πέρας της ομιλίας του, σε ένα ρητορικό σχήμα, πρότεινε στους Βουλευτές που υιοθετούν μισαλλόδοξο λόγο, «φεύγοντας από τη Βουλή μετά την ψηφοφορία, να ανάψουν ένα κεράκι στον Άλαν Τούρινγκ, τον κορυφαίο επιστήμονα που έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην ήττα του Ναζισμού και βρήκε τραγικό τέλος λόγω του εναλλακτικού σεξουαλικού του προσανατολισμού».

Προηγούμενο άρθρο Καλλιόπη Βέττα: Καμία απάντηση από την κυβέρνηση για τους ιδιοκτήτες και οδηγούς φορτηγών Δ. Χ. των Σερβίων, μόνο συμπάθεια
Επόμενο άρθρο Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Ενισχύεται το Μαμάτσειο Γ.Ν. Κοζάνης με δύο αναισθησιολόγους