Ειδήσεις

Ξεκινάει η δημιουργία εναλλακτικής οδού διέλευσης των βαρέων οχημάτων για όσο διάστημα είναι κλειστή η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων


Δρομολογήθηκαν από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας οι απαραίτητες ενέργειες για τη δημιουργία εναλλακτικής οδού διέλευσης των βαρέων οχημάτων έως 3,5 tnγια όσο διάστημαθα είναι κλειστή ηΥψηλή Γέφυρα Σερβίων, λόγω της εκτέλεσης του έργου της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισής της, προϋπολογισμού 2.547.000,00€, το οποίο αναμένεται να δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων Χάρη Γκοβεδάρου, του Δημάρχου Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κοζάνης Κωνσταντίνου Βόμβα αποφασίστηκε να ξεκινήσουν άμεσα οι ενέργειες οι οποίες  θα οδηγήσουν στη σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και Δήμου Κοζάνης για τη μελέτη και κατασκευή κυκλικού κόμβου στη διασταύρωση Καρυδίτσας, έργο στο οποίο φορέας υλοποίησης και χρηματοδότησης θα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

Συγκεκριμένα μετά από συνεργασία με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και την ΑΝΚΟ, μία από τις εναλλακτικές οδεύσεις αποφασίσθηκε να είναι η σύνδεση του κόμβου Καρυδίτσας με την Επαρχιακή οδό Κοζάνης-Λευκόβρυσης, στο ύψος του κτιρίου της Δ/νσης Μεταφορών της Π.Ε. Κοζάνης. Τη μελέτη αυτής της εναλλακτικής οδού διέλευσης των βαρέων οχημάτων, η οποία θα περιλαμβάνει νέο κυκλικό κόμβο στη διασταύρωση Καρυδίτσας πρόκειται να εκπονήσει η ΑΝΚΟ.

Όπως τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Χάρης Γκοβεδάρος:«Ένα από τα ζητήματα που τέθηκε σε προτεραιότητα μετά την ανάληψη καθηκόντων μου, ήταν οι εναλλακτικές οδεύσεις των οχημάτων έως 3,5 tn και των βαρέων οχημάτων κατά την περίοδο που η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων θα είναι κλειστή λόγω της εκτέλεσης του έργου της συνολικής ενίσχυσης και αναβάθμισής της.

Επιλέγοντας οι οδηγοί τη διαδρομή με διέλευση από τη γέφυρα Ρυμνίου προς Κοζάνη ή αντίστροφα θα έπρεπε να δρομολογηθεί μια προσωρινή λύση για τα βαρέα οχήματα ώστε να μη διέρχονται από την επαρχιακή οδό Αιανής-Κοζάνης και μέσω της Αιανής, Λευκοπηγής, Πρωτοχωρίου, Λευκόβρυσης και αντίστροφα.

Επίσης επιλέγοντας τη διαδρομή μέσω του δρόμου γέφυρα Ρυμνίου-διασταύρωση Καρυδίτσας-Κοζάνη ή αντίστροφα θα έπρεπε να υπάρξει εναλλακτική όδευση ώστε να μην υπήρχε διέλευση βαρέων οχημάτων εντός της πόλης της Κοζάνης».

 

 

Προηγούμενο άρθρο Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας: Χρηματοδοτείται το έργο για τη συντήρηση και τη λειτουργική αναβάθμιση του Κλειστού Κολυμβητηρίου Γρεβενών
Επόμενο άρθρο Ζητήματα στρατηγικής για την υλοποίηση του έργου αποκατάστασης των κατολισθήσεων