Ειδήσεις

Διάκριση του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στα Education Leaders Awards 2024


Την Δευτέρα 01 Ιουλίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Απονομής των Education Leaders Awards 2024. Για 9η συνεχή χρονιά διοργανώθηκαν στην Ελλάδα από την BOUSSIAS events τα Education Leaders Awards 2024 με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις εκπαιδευτικές μονάδες και δραστηριότητες, καθώς και τον Εκπαιδευτικό της Χρονιάς που ξεχώρισαν, με σκοπό την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής εμπειρίας, τόσο για τους διδασκόμενους, όσο και για τους διδάσκοντες στη νέα ψηφιακή εποχή.

Περισσότερα από 250 υψηλόβαθμα στελέχη της εκπαίδευσης, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων, Επαγγελματίες καθώς και εκπρόσωποι Τύπου, βρέθηκαν στην Τελετή Απονομής, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων των εκπαιδευτικών μονάδων και των ίδιων των εκπαιδευτικών στην χώρα μας.

Συνολικά, διακρίθηκαν 75 εκπαιδευτικές μονάδες και εκπαιδευτικοί στον Δημόσιο Εκπαιδευτικό Φορέα και 63 εκπαιδευτικές μονάδες, εκπαιδευτικοί και εταιρίες-επιχειρήσεις στον Ιδιωτικό Εκπαιδευτικό Φορέα από ένα ευρύ φάσμα υποψηφιοτήτων πάνω σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων. Κάθε πρόταση αξιολογήθηκε ξεχωριστά από μια μεγάλη επιτροπή, υπό την προεδρεία της πρώην Υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου (https://www.educationleadersawards.gr/judges/) .

Ανάμεσα στα βραβεία του Δημόσιου Εκπαιδευτικού Φορέα βρέθηκε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος και σε συνεργασία με το 1ο Νηπιαγωγείο Νέου Ρυσίου. Στην πρώτη περίπτωση η βράβευση αφορούσε στο βραβείο Bronze στην Κατηγορία «Καινοτομία στη Διδασκαλία στη Δημόσια Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» (Βαθμίδα πανεπιστήμιο) για την υποψηφιότητα: Code it Local (Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU Code Week). Στη δεύτερη περίπτωση η βράβευση αφορούσε στο βραβείο Silver στην Κατηγορία «Καινοτομία στη Διδασκαλία στη Δημόσια Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση» (Βαθμίδα Παιδικός σταθμός/Νηπιαγωγείο) για την υποψηφιότητα: Η εφαρμογή της Design Thinking διαδικασίας και της Ψηφιακής Αφήγησης στο  Νηπιαγωγείο ως μέσο για την καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.

Η δράση «Code it Local» αποτελεί την εφαρμογή στην Ελλάδα της πανευρωπαϊκής δράσης EU Code Week που στοχεύει στην ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης, συγκεκριμένα στη βαθμίδα του Νηπιαγωγείου. Αφορούσε σε μια σειρά επιμορφώσεων Νηπιαγωγών ώστε να διαμορφώσουν δικά τους διδακτικά προγράμματα στους τομείς STEAM και Computational Thinking (περισσότερες πληροφορίες https://blog.codeweek.eu/code-it-local-triumphs-inspiring-computational-thinking-in-early-education/). Η δράση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την κ. Μαρία Τσαπάρα (υπ. Διδακτόρισσα του ΠΤΝ), σε συνεργασία με τις κκ. Ανθή Αρκουλή και Αγγελική Λιάπη (επίσης μέλη του εργαστηρίου ΔηΚαιΤΕ), υπό την επίβλεψη του κ. Θαρρενού Μπράτιτση

Η δράση «Design thinking & Digital Storytelling” αποτελεί εγχείρημα της διπλωματικής εργασίας της κ. Αφροδίτης Φλωρά, υπό την επίβλεψη του κ. Θαρρενού Μπράτιτση. κατά την ακαδημαϊκή/σχολική χρονιά 2022-23. Στηρίζεται και σε δραστηριότητες του κ. Μπράτιτση σε διεθνές επίπεδο, απ’ όπου προέκυψε η μοναδική διεθνώς δημοσιευμένη πρόταση για συγκερασμό των πεδίων της Ψηφιακής Αφήγησης και της Σχεδιαστικής Σκέψης με στόχο τον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό.

Το εργαστήριο ΔηΚαιΤΕ βραβεύεται στο θεσμό Education Leader Awards για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Προηγούμενο άρθρο Μιχάλης Κατρίνης: Η εξωτερική και αμυντική πολιτική της χώρας δεν είναι οικογενειακή υπόθεση. Η κυβέρνηση οφείλει εξηγήσεις για την αποστολή αμυντικού υλικού στην Ουκρανία.’’
Επόμενο άρθρο Εξιχνιάσθηκε υπόθεση απάτης που διαπράχθηκε σε περιοχή της Κοζάνης