Την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2025, ο Δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου υπέγραψε τη σύμβαση για την αναβάθμιση υδρευτικών γεωτρήσεων του Δήμου, παρουσία του Προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας Λάμπρου Νίκου. Η σύμβαση αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού σε πέντε γεωτρήσεις, συνολικού προϋπολογισμού 150.000€ (με ΦΠΑ). Οι…














περισσότερα










































